Модератор: Ol_ua
Стаття 3. Мінімальна заробітна плата
Мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт).
До мінімальної заробітної плати не включаються доплати, надбавки, заохочувальні та компенсаційні виплати.
Стаття 6. Тарифна система оплати праці
Основою організації оплати праці є тарифна система, яка включає: тарифні сітки, тарифні ставки, схеми посадових окладів і тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники).
Тарифна система оплати праці використовується для розподілу робіт залежно від їх складності, а працівників - залежно від їх кваліфікації та за розрядами тарифної сітки. Вона є основою формування та диференціації розмірів заробітної плати.
Тарифна сітка (схема посадових окладів) формується на основі:
тарифної ставки робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати;
міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень розмірів тарифних ставок (посадових окладів).
Тарифно-кваліфікаційні характеристики (довідники) розробляються Міністерством праці України.
Ася писал(а):Просьба к юристам ответить на вопрос. Если предприятие зарегистрировано в феврале и собранием участников назначены ген. и исполнительный директоры, есть ли у предприятия обязаность с этого периода начислять им зарплату?
Существуют ли негативные последствия, если такое начисление будет проведено только с апреля, т.к. в штате пока кроме них никого нет.
vins писал(а):Наверное, не соглашусь.
Думаю, что в протоколе заседания зафиксировали согласие Иванова быть директором - иначе на каком основании его назначали?
И к тому же - предприятие уже действует, те или иные документы уже должны подписываться.
Я бы считал договор заключенным с момента, когда обе стороны выразили согласие на заключение трудового договора. Наверняка, лица, назначенные на должности, его либо зафиксировали в протоколе общего собрания, либо выразили согласие своими действиями (тем, что фактически приступили к выполнению обязанностей).
plohish писал(а):я ЧПешник,общая система,оформил работника по трудовому договору на 30 процентов от минималки,т.к
работает не полный месяц.Я ничего не нарушаю?слышал минималка сейчас в лубом случае плотиться.
vins писал(а):Но кстати, интересно, неоформление трудовых отношений с директором, невыплата ему зарплаты, получается, может повлечь админштраф по ст. 41 КоАП для самого директора.
Чи мають право органи ДПС вимагати обов’язкове нарахування мінімальної заробітної плати та утримання ПДФО директору підприємства, якщо діяльність підприємства тимчасово зупинена, а доходи у вигляді орендних платежів дозволяють погасити заборгованість по сплаті податків та заробітна плата не нараховувалась і не виплачувалась?
Повна відповідь : Відповідно до ст. 1 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР "Про оплату праці" із змінами та доповненнями (далі – Закон № 108), заробітна плата - це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Згідно із ст. 3 Закону № 108 мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт). Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників. Відповідно до ст. 4 Закону № 108 джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності. Згідно із ст. 15 Закону № 108 оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці. У відповідності до ст. 35 Закону № 108 контроль за додержанням законодавства про оплату праці на підприємствах здійснюють: Міністерство праці України та його органи на місцях (державні інспектори праці); фінансові органи; органи Державної податкової інспекції; професійні спілки та інші органи (організації), що представляють інтереси найманих працівників. Вищий нагляд за додержанням законодавства про оплату праці здійснює Генеральний прокурор України та підпорядковані йому прокурори.
Відповідно до п. 75.1 ст. 75 розділу ІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-IV (далі ПКУ) органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні та фактичні перевірки. Згідно із п. 80.1 та пп. 80.2.7 п. 80.2 ст. 80 ПКУ у разі отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету органи ДПС здійснюють фактичну перевірку без попередження платника податків (особи). Враховуючи те, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання, то органи ДПС мають право здійснювати контроль за її нарахуванням.
СДПІ у м. Києві по роботі з ВПП
Киевские налоговики запугивают:
Чи мають право органи ДПС вимагати обов’язкове нарахування мінімальної заробітної плати та утримання ПДФО?
Відповідь: Відповідно до ст. 1 Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР "Про оплату праці" із змінами та доповненнями (далі – Закон № 108), заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Згідно із ст. 3 Закону № 108 мінімальна заробітна плата – це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт). Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників. Відповідно до ст. 4 Закону № 108 джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності. Згідно із ст. 15 Закону № 108 оплата праці працівників підприємства здійснюється в першочерговому порядку. Всі інші платежі здійснюються підприємством після виконання зобов'язань щодо оплати праці. У відповідності до ст. 35 Закону № 108 контроль за додержанням законодавства про оплату праці на підприємствах здійснюють: Міністерство праці України та його органи на місцях (державні інспектори праці); фінансові органи; органи Державної податкової інспекції; професійні спілки та інші органи (організації), що представляють інтереси найманих працівників. Вищий нагляд за додержанням законодавства про оплату праці здійснює Генеральний прокурор України та підпорядковані йому прокурори.
Відповідно до п. 75.1 ст. 75 розділу ІІ Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-IV (далі ПКУ) органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні та фактичні перевірки. Згідно із п. 80.1 та пп. 80.2.7 п. 80.2 ст. 80 ПКУ у разі отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету органи ДПС здійснюють фактичну перевірку без попередження платника податків (особи). Враховуючи те, що мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання, то органи ДПС мають право здійснювати контроль за її нарахуванням.
СДПІ у м. Києві по роботі з ВПП
Кроме того, нет з/платы - нет расходов, растет налогооблагаемый доход. Такой аргумент частенько охлаждает налоговиков.
Вернуться в РАЗНОЕ ЮРИДИЧЕСКОЕ
Зарегистрированные пользователи: Ads, Gb, MR, Ya